Договір №2 Про співпрацю між Берестинським педагогічним фаховим коледжем Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради та Комунальним закладом охорони здоров’я «Берестинський медичний фаховий коледж»
Договір №3 Про співпрацю між Берестинським педагогічним фаховим коледжем Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради та Наталинською сільською радою Берестинського району Харківської області
Договір №4 Про співпрацю між Берестинським педагогічним фаховим коледжем Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради та Красноградською міською територіальною громадою Берестинського району Харківської області
Договір №5 Про співпрацю між Берестинським педагогічним фаховим коледжем Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради та відділом освіти Берестинської міської ради Харківської області
Договір №6 Про співпрацю між Берестинським педагогічним фаховим коледжем Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради та Красноградським аграрно-технічним коледжем імені Ф. Я. Тимошенка
Договір №7 Про співпрацю між Берестинським педагогічним фаховим коледжем Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради та відділом освіти, культури, молоді та спорту Сахновщинської селищної ради Харківської області
Договір №8 Про співпрацю між Берестинським педагогічним фаховим коледжем Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради та відділом освіти, молоді та спорту Зачепилівської селищної ради
Меморандум про співпрацю між Полтавським національним педагогічним університетом імені В. Г. Короленка та Берестинським педагогічним фаховим коледжем Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Угода про співпрацю між Берестинським педагогічним фаховим коледжем Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради та Красноградським інклюзивно-ресурсним центром Красноградської міської ради Харківської області
Обговорення ОПП Середня освіти (Технології)-2025 зі стейкхолдерами
🔹 Спрямованість і відповідність освітньо-професійної програми підготовки вчителя технологій Державним нормативним документам про освіту.
🔹 Структурованість і логічна послідовність викладання освітніх компонентів освітньо-професійної програми, що відповідають сучасним запитам зазначеної фахової підготовки здобувачів освіти.
🔹 Забезпечення в освітньо-професійній програмі можливості формування індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя технологій за рахунок вибіркових освітніх компонентів.
🔹 Реалізація принципу студентоцентрованого навчання як процесу якісної трансформації освітнього середовища для здобувачів освіти.


Вітаємо фіналіста конкурсу «Вчитель року-2025»

Вітаємо стейкхолдера, рецензента освітньо-професійної програми Середня освіта (Технології) Веклича Юрія Петровича, вчителя трудового навчання та технологій Комунального закладу «Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Берестинського району Харківської області» – фіналіста конкурсу «Вчитель року – 2025» в номінації «Технології/Трудове навчання» з успішним проведенням майстерки для колег-учителів шкіл м. Чернівці.
Вивчення досвіду роботи педагогів Краснокутського ЗДО (ясла-садок) №3
29 квітня 2025 року здобувачі освіти І курсу спеціальності Дошкільна освіта та викладачі Лідія ТКАЧЕНКО та Світлана ПАСІЧНИК за запрошенням викладачів кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагоігчна академія» Харківської обласної ради долучилися до перегляду освітньої діяльності онлайн у Краснокутському закладі дошкільної освіти (ясла-садок) №3. Педагоги цього навчального закладу організовують очні зустрічі з дошкільниками у рамках проєкту Дитячого фонду ООН ЮНІСЕФ «Покращення доступу до послуг дошкільної освіти в умовах надзвичайних ситуацій та раннього відновлення в Україні», який реалізує ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти». Присутні мали змогу детально ознайомитися із змістом роботи за цією програмою, переглянути заняття на тему «Пожежна безпека» у вихователя старшої групи Ольги СКЛЯР (ІВАХНЕНКО), випускниці коледжу 2015 року. Дякуємо організатору Людмилі САВЧЕНКО та педагогічному колективу навчального закладу за надану можливість вивчити досвід роботи вихователів за проєктом Дитячого фонду ООН ЮНІСЕФ «Покращення доступу до послуг дошкільної освіти в умовах надзвичайних ситуацій та раннього відновлення в Україні».




Обговорення ОПП Дошкільна освіта-2025 зі стейкхолдерами
Присутні обговорили зміни, які були внесені до освітньо-професійної програми за результатами попередніх консультацій, а саме: було оновлено вибірковий блок з урахуванням пропозицій стейкхолдерів. Під час конструктивного обговорення стейкхолдери позитивно оцінили представлений проєкт ОПП «Дошкільна освіта», вказали на актуальність додаткової спеціалізації «асистент вихователя закладу дошкільної освіти» Члени робочої групи висловили низку пропозицій для спільної роботи щодо якісної підготовки здобувачів фахової передвищої освіти.


Методичний діалог «Якісна освіта як фундамент підготовки конкурентоспроможних фахівців для сучасного ринку праці»
27 листопада 2024 року відбувся Методичний діалог «Якісна освіта як фундамент підготовки конкурентоспроможних фахівців для сучасного ринку праці» з викладачами коледжу, випускниками різних років та здобувачами освіти спеціальності Середня освіта (Технології). У заході взяли участь здобувачі освіти спеціальності та випускники коледжу:
- Романчук Р. С., вчитель географії Полтавської ЗОШ І–III ступенів № 20 імені Бориса Серги. Переможець конкурсу «Учитель року -2024» (Географія)
- Петрікін С. В., заступник директора з НВР Комунального закладу «Харківський ліцей № 146 Харківської міської ради»
- Корчинська А.В., вчитель інформатики Наталинського ліцею
- Рокитська А.В., вчитель трудового навчання Красноградського ліцею №2




Гостьова лекція «Особливості роботи з різними видами фактур»

Гостьова лекція «Використання онлайн-сервісів під час вивчення освітніх компонентів професійного спрямування»

Івент «Занурення в соціально-емоційне та етичне навчання»
У реаліях сьогодення світова педагогічна спільнота працює над створенням такої парадигми освіти, яка б відповідала викликам сьогодення, забезпечувала сталий розвиток людства та водночас залишала в центрі уваги людину, гуманістичні цінності, фізичне та ментальне здоров’я особистості. Одним із сучасних підходів у цьому контексті є соціально-емоційне навчання.
Олена ПРОМСЬКА, випускниця Красноградського педагогічного училища – 1993 року, директорка Семʼянівського НВК Полтавської міської ради і Бричківського НВК, учителька української мови та літератури, учителька польської мови, експертка з інституційного аудиту, експертка із сертифікації вчителів української мови і літератури, тренерка Майкрософт, тьюторка в проєкті «Освітній Суп» з подолання освітніх втрат;
Світлана МУЛЬ, вчителька початкових класів Семʼянівського НВК Полтавської міської ради, тренер СЕЕН;
Світлана ХОЛОДНА, психологиня Семʼянівського НВК Полтавської міської ради, тренер СЕЕН
говорили про:
-
- Міжнародну програму з розвитку м’яких навичок;
- Три виміри СЕЕН;
- Педагогічну модель «Три рівні розуміння»;
- Посібник і ресурси СЕЕН


Гостьова лекція «Педагогіка партнерства в ЗДО, її інструменти»
З метою ознайомлення та розширення обізнаності здобувачів спеціальності 012 Дошкільна освіта щодо нововведень дошкільної освіти 29 жовтня 2024 року було проведено гостьову лекцію викладачами кафедри теорії та методики дошкільної освіти КЗ «ХГПА» на тему: «Педагогіка партнерства в ЗДО, її інструменти». Доповідачами були: Сирова Ю. В., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії та методики дошкільної освіти КЗ «ХГПА»; Апрєлєва І. В., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. У ході гостьової лекції були розглянуті питання:
-
- Ціннісні орієнтири дошкільної освіти.
- Педагогічне партнерство як основний підхід до організації освітнього процесу в ЗДО.
- Педагогічне спілкування як головний інструмент діяльності вихователя ЗДО.




Засідання «круглого» столу «Актуальні питання організації інклюзивного навчання»
Сучасний вихователь повинен бути обізнаним щодо специфічних проблем дітей з особливими освітніми потребами. Освітня діяльність формує в педагога нове розуміння проблем дітей, які мають відхилення в розвитку, допомагає налагодити тактику психолого-педагогічної підтримки таких дітей. Інклюзивна освіта повинна бути забезпечена компетентними фахівцями, які здатні до повноцінного розвитку особистості, їхнього психічного та фізичного здоров’я.
У рамках декади спеціальності 012 Дошкільна освіта 29 жовтня 2024 року для здобувачів груп Д-11 та Д-21 було проведено засідання «круглого» столу на тему «Актуальні питання організації інклюзивного навчання» за участю директора Красноградського інклюзивно-ресурсного центру Калюжної Т.В. та психолога Красноградського ІРЦ Киричок С.І. Під час конференції висвітлювалися питання щодо мети, напрямків діяльності центру, створення комплексної оцінки розвитку дитини, організації команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, наявності предметно-просторового середовища в центрі, надання корекційно-розвиткових послугів працівниками Красноградського ІРЦ.
Дякуємо Тетяні КАЛЮЖНІЙ та Сніжані КИРИЧОК за представлений досвід роботи інклюзивно-ресурсного центру, з яким вони радо ділилися з учасниками засідання. Маємо надію на подальшу тісну співпрацю між працівниками Красноградського ІРЦ, викладачами та здобувачами спеціальності 012 Дошкільна освіта Красноградського педагогічного фахового коледжу КЗ «ХГПА».




Гостьова лекція «Методика проведення занять з фізичної культури»
З лекціями виступили викладачі кафедри фізичного виховання та спортивного вдосконалення академії Дмитро Сичов та Дмитро Аксьонов.
У ході гостьової лекції викладачі продемонстрували особливості проведення занять з фізичного виховання у форматі дистанційного навчання для здобувачів фахової передвищої освіти.


Методичний діалог «Впровадження НУШ у середніх класах ЗЗСО».
- Божко Ліана Юріївна, випускниця 2007 року, вчитель фізичної культури Петрівського ліцею Наталинської селищної ради Красноградського району Харківської області;
- Крикун Сергій Олександрович, випускник 2011 року, вчитель фізичної культури Комунального закладу «Тернівський ліцей № 5» Тернівської міської ради Павлоградського району Дніпропетровської області;
- Зібаров Володимир Володимирович, випускник 2019 року, вчитель предмету «Захист України» центру національно-патріотичного виховання Красноградського ліцею № 4 Красноградської районної ради Харківської області;
- Нікітенко Рустам Олександрович, випускник 2023 року, вчитель фізичної культури Комунального закладу «Бердянський ліцей» Зачепилівської селищної ради Красноградського району Харківської області;
- Семеніхіна Світлана Володимирівна, випускниця 2023 року, асистент вчителя Піщанського ліцею Красноградської районної ради Харківської області;
- Стефінів Ілля Васильович, випускник 2023 року, вчитель фізичної культури Роздольської гімназії Наталинської селищної ради Красноградського району Харківської області,

Зустріч з представниками кафедри дизайну і технологій факультету мистецтв ХНПУ імені Г. С. Сковороди


















