Комунікації зі здобувачами освіти з використанням навичок SOFTSKILLS  в умовах дистанційного навчання

Однією з передумов реалізації реформи фахової передвищої освіти є розвиток лідерського потенціалу здобувачів освіти та здобуття ними навичок зі створення ініціатив, спрямованих на підвищення ефективності та якості освітнього процесу у закладі освіти. Інтернет-покоління, сформоване у цифровому середовищі, потребує ретельного аналізу інформації, оперативності дій, комунікації, свободи висловлювань власних поглядів, партнерської взаємодії, нововведень у всіх сферах життєдіяльності. Такі потреби вимагають переосмислення функцій освіти, направлення зусиль на формування у молоді навичок для реалізації власного потенціалу та досягнення життєвого успіху.
29 жовтня 2024 року у навчально-методичному кабінеті відбувся методичний діалог «Комунікації зі здобувачами освіти з використанням навичок SOFT SKILLS  в умовах дистанційного навчання».Учасники зібрання обговорили Soft skills якості й навички, які використовують в освітньому процесі, щоб взаємодіяти одне з одним, розуміти інших і орієнтуватися в різних ситуаціях. Завдання педагогів у закладі фахової передвищої освіти: сформувати у майбутніх вчителів універсальні навички діяльності, що забезпечують мобільність як особистісну якість здобувача освіти; забезпечити фахову підготовку як базову для продовження навчання у закладах вищої освіти, можливого освоєння іншої професії педагогічного профілю; розвивати у майбутніх педагогів той потенціал, який допоможе генерувати успішну, нову націю; посилити менеджерське направлення підготовки майбутніх учителів.
Викладачі закладу освіти, працюючи на перспективу, забезпечують формування у майбутнього педагога гнучкої системи інноваційних компетенцій, сприяють його подальшому професійному розвитку, підвищують конкурентоспроможність випускників на ринку праці, створюють умови для подальшого навчання з урахуванням принципів академічної мобільності.
За результатами комунікації, командної роботи вироблено методичні рекомендації щодо вдосконалення своїх soft skills – критичне мислення, розв’язання проблем, креативність, емоційний інтелект, адаптивність тощо, – щоб бути більш конкурентними на ринку праці, підтримувати стосунки з колегами.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *