Кожна дитина має доступ до дошкільної освіти, батькам допомагають у вихованні малечі центри педагогічного партнерства, а вихователі працюють без надмірного навантаження. У центрі уваги педагогів повинна бути дитина, її інтереси та потреби. Саме такі основні положення передбачає новий Закон «Про дошкільну освіту» № 8030, який Верховна Рада України на початку червня 2024 року ухвалила в другому читанні.
З метою ознайомлення та розширення обізнаності здобувачів спеціальності 012 Дошкільна освіта щодо нововведень дошкільної освіти 29 жовтня 2024 року було проведено гостьову лекцію викладачами кафедри теорії та методики дошкільної освіти КЗ «ХГПА» на тему: «Педагогіка партнерства в ЗДО, її інструменти». Доповідачами були: Сирова Ю. В., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії та методики дошкільної освіти КЗ «ХГПА»; Апрєлєва І. В., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.
У ході гостьової лекції були розглянуті питання:
Дякуємо організаторам за можливість долучитися до гостьової лекції. Сподіваємося на подальшу співпрацю між викладачами кафедри теорії та методики дошкільної освіти КЗ «ХГПА», викладачами та здобувачами спеціальності 012 Дошкільна освіта Красноградського педагогічного фахового коледжу КЗ «ХГПА».
З метою ознайомлення та розширення обізнаності здобувачів спеціальності 012 Дошкільна освіта щодо нововведень дошкільної освіти 29 жовтня 2024 року було проведено гостьову лекцію викладачами кафедри теорії та методики дошкільної освіти КЗ «ХГПА» на тему: «Педагогіка партнерства в ЗДО, її інструменти». Доповідачами були: Сирова Ю. В., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії та методики дошкільної освіти КЗ «ХГПА»; Апрєлєва І. В., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.
У ході гостьової лекції були розглянуті питання:
- Ціннісні орієнтири дошкільної освіти.
- Педагогічне партнерство як основний підхід до організації освітнього процесу в ЗДО.
- Педагогічне спілкування як головний інструмент діяльності вихователя ЗДО.
Дякуємо організаторам за можливість долучитися до гостьової лекції. Сподіваємося на подальшу співпрацю між викладачами кафедри теорії та методики дошкільної освіти КЗ «ХГПА», викладачами та здобувачами спеціальності 012 Дошкільна освіта Красноградського педагогічного фахового коледжу КЗ «ХГПА».