Закінчилася практика «Пробні уроки і заняття в ЗЗСО» у здобувачів освіти ІІІ-х курсів. Під час проходження педагогічної практики здобувачі освіти спеціальностей «Початкова освіта», «Фізична культура», «Трудове навчання та технології» проводили уроки для учнів закладів загальної середньої освіти, що стало важливим етапом професійного становлення.
Основною метою педагогічної практики є ознайомлення здобувачів освіти з особливостями педагогічної професії, формування фахових умінь та навичок організації та здійснення освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти, формування здатності ефективно діяти, розв’язуючи стандартні та проблемні методичні задачі під час навчання учнів.
Практика дала можливість випробувати на практиці сучасні методики навчання, адаптовані до цифрового середовища.
Здобувачі освіти під керівництвом досвідчених наставників вчились проводити уроки, спостерігати та аналізувати проведені заходи.
Серед позитивних моментів виокремлюємо:
розвиток навичок цифрової грамотності;
гнучкість у плануванні уроків;
ефективне використання візуального та мультимедійного матеріалу (навчилися створювати інтерактивні презентації, користуватися онлайн-сервісами Google Meet, LearningApps, інтерактивною дошкою Miro, застосунком Canva тощо).
Паралельно проходила і практика з додаткової спеціалізації: «Вчитель інформатики» у здобувачів освіти групи Т-31 та «Вчитель англійської мови в початкових класах», «Вчитель інформатики початкової школи» у здобувачів освіти групи П-31.
Мета практики – формування у студентів практичних умінь та навичок проведення уроків англійської мови в 1-4 класах, уроків інформатики в початкових та середніх класах закладів загальної середньої освіти, а також розвиток професійних компетентностей, необхідних для подальшої ефективної діяльності у сфері освіти.
Враження здобувачів освіти свідчать про те, що загалом практика була надзвичайно корисною. Вона дозволила сформувати власний педагогічний стиль, навчитися швидко адаптуватися до змін та викликів сучасної освіти. «Усі пробні уроки ми проводили дистанційно, через екрани комп’ютерів і смартфонів. Це був справжній виклик, але ще більше – цінний досвід, який неможливо здобути з підручників»; «Планували уроки й писали конспекти. Навчалися імпровізувати, коли щось ішло не за планом»; «Навчилися адаптувати матеріал до віку та потреб дітей»; «Спробували різні форми роботи: інтерактив, робота в групах, творчі завдання»; «Зрозуміли, що не можна провести жодного уроку без презентації, діти чекають чогось цікавого і нового!»; «Отримали неоціненний досвід і море емоцій!»; «Ми стали на крок ближче до професії – і ще раз переконалися, що бути вчителем – це не лише про знання, це про тепло, адаптивність і щире бажання навчати».
Наостанок побажаємо здобувачам освіти: нехай отримані знання стануть міцним фундаментом для вашого професійного зростання!!!
Основною метою педагогічної практики є ознайомлення здобувачів освіти з особливостями педагогічної професії, формування фахових умінь та навичок організації та здійснення освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти, формування здатності ефективно діяти, розв’язуючи стандартні та проблемні методичні задачі під час навчання учнів.
Практика дала можливість випробувати на практиці сучасні методики навчання, адаптовані до цифрового середовища.
Здобувачі освіти під керівництвом досвідчених наставників вчились проводити уроки, спостерігати та аналізувати проведені заходи.
Серед позитивних моментів виокремлюємо:
Мета практики – формування у студентів практичних умінь та навичок проведення уроків англійської мови в 1-4 класах, уроків інформатики в початкових та середніх класах закладів загальної середньої освіти, а також розвиток професійних компетентностей, необхідних для подальшої ефективної діяльності у сфері освіти.
Враження здобувачів освіти свідчать про те, що загалом практика була надзвичайно корисною. Вона дозволила сформувати власний педагогічний стиль, навчитися швидко адаптуватися до змін та викликів сучасної освіти. «Усі пробні уроки ми проводили дистанційно, через екрани комп’ютерів і смартфонів. Це був справжній виклик, але ще більше – цінний досвід, який неможливо здобути з підручників»; «Планували уроки й писали конспекти. Навчалися імпровізувати, коли щось ішло не за планом»; «Навчилися адаптувати матеріал до віку та потреб дітей»; «Спробували різні форми роботи: інтерактив, робота в групах, творчі завдання»; «Зрозуміли, що не можна провести жодного уроку без презентації, діти чекають чогось цікавого і нового!»; «Отримали неоціненний досвід і море емоцій!»; «Ми стали на крок ближче до професії – і ще раз переконалися, що бути вчителем – це не лише про знання, це про тепло, адаптивність і щире бажання навчати».
Наостанок побажаємо здобувачам освіти: нехай отримані знання стануть міцним фундаментом для вашого професійного зростання!!!





