Освіта і виховання в цифровому суспільстві в умовах воєнного стану і повоєнного відновлення

26 лютого 2025 року відбулася Обласна науково-практична конференція педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти Харківської області «Освіта і виховання в цифровому суспільстві в умовах воєнного стану і повоєнного відновлення». Мета конференції – обговорення актуальних питань розвитку освіти України в закладах ЗПФО в умовах воєнного та повоєнного часу, обмін досвідом щодо використання цифрових технологій в освітньому та виховному процесах, сприяння формуванню національної ідентичності студентської молоді, аналіз впливу воєнного часу на психологічний аспект навчання, розробка рекомендацій щодо особистої діяльності учасників освітнього процесу для забезпечення безпеки і здоров’я в особистому житті в умовах сьогодення.
У роботі Обласної науково-практичної конференції взяли участь 19 закладів фахової передвищої освіти Харківщини. До електронного збірника матеріалів Обласної науково-практичної конференції увійшло всього 135 тез. Красноградський педагогічний фаховий коледж КЗ «ХГПА» ХОР було представлено такими друкованими матеріалами: Лідія Ткаченко «Форми і принципи національно-патріотичного виховання», Людмила Кіяшко «Психологічна підтримка учасників освітнього процесу в коледжі у період воєнного часу», Олена Бобкова «Лідерська позиція як компонент особистості  майбутнього фахівця», Олена Гніда «Практичні лайфхаки для ефективної організації занять: від планування до інтерактивних активностей», Сергій Рябокінь «Партнерська педагогічна взаємодія в умовах воєнного стану», Олена Монастирська «Цифрові технології як засіб підвищення якості освіти закладу фахової передвищої освіти», Світлана Пасічник «Емоційна підтримка дошкільників через програму «Дбаємо про емоції – мову серця», Любов Котелевська  «Освіта в умовах воєнного стану: нові виклики», Яна Задорожня, Марина Тракун «Цифрові технології в практиці роботи викладача іноземної мови», Тетяна Воскобійник «Хмарні технології – нові можливості для дистанційної освіти», Людмила Колесник  «Використання дистанційного тестування для контролю знань здобувачів освіти», Ірина Шелева «Модель формування національної ідентичності студентської молоді», Марина Бойчук, Тетяна Весельська «Технології штучного інтелекту в освітній діяльності», всього15 тез.
Під час пленарного засідання з доповіддю «Майндмеппінг або як навчати цікаво. Візуалізація навчального контенту на заняттях з всесвітньої історії на прикладі теми «Перша світова війна» виступив Юрій Дем’яник, викладач соціально-економічних дисциплін коледжу. Висвітлено проблеми і перспективи розвитку освіти і виховання в цифровому суспільстві в умовах воєнного стану і в період повоєнного відновлення: освітня та особиста діяльність учасників освітнього процесу для забезпечення безпеки і здоров’я в особистому житті в закладах ЗПФО в умовах воєнного та повоєнного часу, використання цифрових технологій в освітньому та виховному процесах, формування національної ідентичності студентської молоді, психологічний вплив воєнного часу на процеси навчання, безпека і здоров’я учасників освітнього процесу в умовах сьогодення. Враховуючи ідеї та пропозиції, висловлені у доповідях, виступах та у загальному обговоренні було напрацьовано такі рекомендації щодо подальшої організації освітнього процесу.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *