Відповідно до плану декади спеціальності 012 Дошкільна освіта 31 жовтня 2024 року для здобувачів освіти І та ІІ курсів було проведено конструктивний діалог «Дошкільна освіта у світлі сучасних викликів: особливості впровадження освітніх і парціальних програм та організації освітнього процесу в ЗДО» за участю випускників коледжу. Спікерами заходу були:
— Світлана МОСЬПАН, вихователь-методист Зачепилівського ЗДО (ясел-садка) «Ромашка» Зачепилівської селищної ради Красноградського району Харківської області;
— Олена ВИСОЦЬКА, вихователь Красноградського ЗДО (ясел-садка) №3 Красноградської міської ради Харківської області;
— Альона ШВИДКА, педагог раннього віку Центру всебічного розвитку дитини «Академія Чарівних наук» міста Самар Дніпропетровської області.
Викладач окремих методик спеціальності 012 Дошкільна освіта Світлана ПАСІЧНИК звернула увагу на перелік рекомендованих МОНУ освітніх та парціальних програм розвитку дітей раннього та передшкільного віку для використання в ЗДО.
Альона ШВИДКА, педагог раннього віку Центру всебічного розвитку дитини «Академія Чарівних наук», розповіла про особливості роботи з дітьми раннього віку у приватному садочку, презентувала власні онлайн-активності з маленькими дітьми.
Вихователь-методист Зачепилівського ЗДО (ясел-садка) «Ромашка» Світлана МОСЬПАН поділилася досвідом роботи щодо організації роботи дитячого садка за дистанційною формою навчання з використанням платформи Всеосвіта.
Вихователь Красноградського ЗДО (ясел-садка) №3 Олена ВИСОЦЬКА представила досвід роботи закладу щодо використання у роботі з дошкільниками парціальних програм: програми соціально-емоційного розвитку «Веселі друзі» для дітей від 3 до 9 років «Peppy Pals – Веселі Друзі», яку реалізує фундація «The LEGO Foundation» спільно з МОНУ та проєкту «Іскорки суперсил», створений командою експертів ЮНІСЕФ Україна за підтримки МОНУ для платформи для розвитку дошкільнят «НУМО».
Захід пройшов у теплій затишній атмосфері. Надзвичайно було важливо почути поради, рекомендації випускників-практиків різних закладів дошкільної освіти, як державних, так і приватних щодо впровадження парціальних та освітніх програм розвитку дітей та особливостей організації освітнього процесу в очному та дистанційному режимі.
Дякуємо спікерам за сучасні, цікаві напрацювання, тримаємо тісні зв’язки з практиками дошкільної освіти.
— Світлана МОСЬПАН, вихователь-методист Зачепилівського ЗДО (ясел-садка) «Ромашка» Зачепилівської селищної ради Красноградського району Харківської області;
— Олена ВИСОЦЬКА, вихователь Красноградського ЗДО (ясел-садка) №3 Красноградської міської ради Харківської області;
— Альона ШВИДКА, педагог раннього віку Центру всебічного розвитку дитини «Академія Чарівних наук» міста Самар Дніпропетровської області.
Викладач окремих методик спеціальності 012 Дошкільна освіта Світлана ПАСІЧНИК звернула увагу на перелік рекомендованих МОНУ освітніх та парціальних програм розвитку дітей раннього та передшкільного віку для використання в ЗДО.
Альона ШВИДКА, педагог раннього віку Центру всебічного розвитку дитини «Академія Чарівних наук», розповіла про особливості роботи з дітьми раннього віку у приватному садочку, презентувала власні онлайн-активності з маленькими дітьми.
Вихователь-методист Зачепилівського ЗДО (ясел-садка) «Ромашка» Світлана МОСЬПАН поділилася досвідом роботи щодо організації роботи дитячого садка за дистанційною формою навчання з використанням платформи Всеосвіта.
Вихователь Красноградського ЗДО (ясел-садка) №3 Олена ВИСОЦЬКА представила досвід роботи закладу щодо використання у роботі з дошкільниками парціальних програм: програми соціально-емоційного розвитку «Веселі друзі» для дітей від 3 до 9 років «Peppy Pals – Веселі Друзі», яку реалізує фундація «The LEGO Foundation» спільно з МОНУ та проєкту «Іскорки суперсил», створений командою експертів ЮНІСЕФ Україна за підтримки МОНУ для платформи для розвитку дошкільнят «НУМО».
Захід пройшов у теплій затишній атмосфері. Надзвичайно було важливо почути поради, рекомендації випускників-практиків різних закладів дошкільної освіти, як державних, так і приватних щодо впровадження парціальних та освітніх програм розвитку дітей та особливостей організації освітнього процесу в очному та дистанційному режимі.
Дякуємо спікерам за сучасні, цікаві напрацювання, тримаємо тісні зв’язки з практиками дошкільної освіти.