У рамках декади спеціальності 012 Дошкільна освіта 30.10.2024 у групі Д-11 було проведено заняття з основ корекційної педагогіки на тему: «Інтегроване та інклюзивне навчання» (викладач Валентина ЛЕШЕВА). Мета заняття: познайомити здобувачів освіти з особливостями інтегрованого та інклюзивного навчання; дати визначення інтеграції, інклюзії; визначити мету та завдання інтегрованому та інклюзивному навчанню; дати характеристику основним принципам інклюзивної освіти; продовжувати вчити робити висновки.
У ході заняття здобувачі освіти розгадували кросворд, грали в гру «Плутанина» з метою закріплення попереднього матеріалу; познайомилися з особливостями інтеграції в інклюзивній освіті, з її недоліками та перевагами; було визначено мету, завдання, принципи, умови, переваги та виклики інклюзивного навчання. Здобувачі освіти розв’язували педагогічні задачі, розробляли поради батькам.
У ході заняття здобувачі освіти розгадували кросворд, грали в гру «Плутанина» з метою закріплення попереднього матеріалу; познайомилися з особливостями інтеграції в інклюзивній освіті, з її недоліками та перевагами; було визначено мету, завдання, принципи, умови, переваги та виклики інклюзивного навчання. Здобувачі освіти розв’язували педагогічні задачі, розробляли поради батькам.