Засідання творчої групи «Покоління Альфа: які вони сучасні діти?»

Дошкільне дитинство є унікальним, неповторним періодом становлення та розвитку особистості дитини. Враховуючи великі темпи насичення інформаційного середовища та занурення маленьких дітей в мережу Інтернет, комп’ютер та гаджет, вихователям закладів дошкільної освіти з кожним роком стає все важче зацікавити дітей. Ця проблема стимулює вихователів до пошуку інноваційних форм, методів, засобів, технологій розвитку дітей раннього та дошкільного віку.

23 жовтня 2024 року для здобувачів освіти 1 та 2 курсів спеціальності 012 Дошкільна освіта було проведено засідання творчої групи «Покоління альфа: які вони сучасні діти?» на тему «Як зацікавити дітей нового покоління?» (керівник Світлана ПАСІЧНИК).

На засіданні учасники творчої групи представляли проєкти:

  • Реджіо-підхід до навчання дітей дошкільного віку (Олександра ЖИРОВА).
  • Круги Луллія у роботі з дошкільниками (Оксана НІМА).
  • Віммельбухи: книги-розглядалки для дітей (Юлія ЮРЧЕНКО).
  • Технологія геокешинг як засіб розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку (Єлизавета  НЕФІДОВА).
  • LEGO-конструювання — інноваційна технологія різнобічного розвитку дітей дошкільного віку (Єлизавета МИХАЙЛЮК).

На захід була запрошена Олена СМОРОДІНОВА, вихователь Красноградського ЗДО (ясла-садка) №3, яка презентувала досвід роботи на тему «STREAM-освіта».

На засіданні учасниками творчої групи було розглянуто нові методи, посібники, інновації, які сприятимуть зацікавленню сучасних дітей та допоможуть урізноманітнити їхнє розвивальне середовище. Учасники мали змогу познайомитися з впровадженням досвіду роботи на тему «STREAM-освіта» в практичну діяльність Красноградського ЗДО (ясла-садка) №3.

Отже, на сучасному етапі інноваційне навчання відіграє вагому роль в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Інноваційні педагогічні технології забезпечують умови розвитку особистості, здійснення її права на індивідуальний творчий внесок, на особистісну ініціативу, на свободу саморозвитку.