Технологія відкритого простору «Шлях до професійного становлення»

24 жовтня 2024 року здобувачами освіти 2 курсу спеціальності 012 Дошкільна освіта  під керівництвом викладачів Валентини ЛЕШЕВОЇ, Лідії ТКАЧЕНКО, Світлани ПАСІЧНИК було проведено технологію відкритого простору «Шлях до професійного становлення» з метою набуття професійних компетентностей майбутнього вихователя.

Здобувачка освіти групи Д-21 Оксана РІПКА  провела інтегроване онлайн-заняття (ознайомлення з природою та математика) з вихованцями 2 молодшої групи Красноградського ЗДО №17 на тему  «Чарівний акваріум» (методист Валентина ЛЕШЕВА). У ході заняття змінювалися різні види діяльності: художнє слово (загадка, вірш), бесіда, мімічна гімнастика, дидактична гра «Акваріумні мешканці». Діти на занятті  були активними, емоційними.

Заняття з народознавства для дітей старшого дошкільного віку Красноградського ЗДО №17 на тему: “Державні символи України” провела під керівництвом Лідії ТКАЧЕНКО здобувачка освіти 2 курсу спеціальності 012 Дошкільна освіта Єлизавета МИХАЙЛЮК, яка взяла на себе відповідальність представити спеціальність і випробувати себе у ролі вихователя. Метою спілкування на дану тему передбачалось ознайомити дітей із поняттям “символ” та його значенням у  житті людини, держави і узагальнити знання про такі  державні символи України, як прапор, герб і гімн, пояснити значення кольорів на прапорі та складових герба, навчити правильно поводитися під час виконання гімну України.  А також виховувати любов до Батьківщини, гордість за свою державу, формувати шанобливе ставлення до державних символів, сприяти вихованню у дітей почуття єдності та патріотизму. Із визначеними завданнями вихователь успішно справилась за допомогою відеопрезентацій, бесід з опорою на досвід дітей, практичних вправ і дидактичних ігор, які були спрямовані на розвиток у дітей умінь встановлювати відповідність, описувати символ та визначати місце його використання за призначенням або заходом. Майбутній вихователь  спокійно, лагідно спілкувалась з дітьми, заохочувала  до участі у розмові та ділилась досвідом і  враженнями. А діти відповідали зацікавленістю, бажанням відповісти першими, поділитись своїми знаннями. Добре, що  присутні під час заняття батьки дітей також брали активну участь у обговоренні, допомозі дітям, заохоченні, адже тема розмови була важливою і актуальною.