Педагогічна практика здобувачів освіти є невід’ємною складовою частиною освітньо-професійної програми підготовки фахівців, основним завданням якої є якісна практична підготовка випускника.
Процесу становлення здобувача освіти як майбутнього фахівця сприяють усі види педагогічної практики. Її наскрізний характер, безперервність та послідовність упродовж кількох років навчання дозволяє майбутнім педагогам відповідного освітньо-професійного ступеня – «фаховий молодший бакалавр» – здобувати необхідний обсяг практичних знань та умінь.
Метою педагогічної практики є оволодіння здобувачами освіти сучасними методами, формами освітньої роботи в закладах загальної середньої освіти, закладах дошкільної освіти, формування у них загальних та спеціальних компетентностей для прийняття самостійних рішень під час конкретної діяльності в реальних ринкових і виробничих умовах, виховання інтересу до професії, любові до дітей, потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати у практичній діяльності, вивчення та використання позитивного та новаторського педагогічного досвіду, потреб у педагогічній освіті.
Зміст і послідовність практики визначається навчальними планами та програмами.
Базами для проходження навчально-виробничої практики здобувачів освіти коледжу є заклади освіти:
Угоди, укладені з керівниками цих установ, дозволяють забезпечити проходження практики здобувачів освіти-практикантів у кращих педагогів, оптимально використовувати у підготовці майбутніх фахівців навчально-методичні, інформаційні ресурси базових закладів.
У коледжі проводяться настановні конференції та інструктивні наради до кожного виду педагогічної практики, а за підсумками практики – науково-практичні конференції, куди запрошуються педагогічні працівники закладів освіти міста та району.
Налагоджена чітка система організації усіх видів практики, яка сприяє планомірній адаптації здобувачів фахової передвищої освіти до професійної діяльності.
Процесу становлення здобувача освіти як майбутнього фахівця сприяють усі види педагогічної практики. Її наскрізний характер, безперервність та послідовність упродовж кількох років навчання дозволяє майбутнім педагогам відповідного освітньо-професійного ступеня – «фаховий молодший бакалавр» – здобувати необхідний обсяг практичних знань та умінь.
Метою педагогічної практики є оволодіння здобувачами освіти сучасними методами, формами освітньої роботи в закладах загальної середньої освіти, закладах дошкільної освіти, формування у них загальних та спеціальних компетентностей для прийняття самостійних рішень під час конкретної діяльності в реальних ринкових і виробничих умовах, виховання інтересу до професії, любові до дітей, потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати у практичній діяльності, вивчення та використання позитивного та новаторського педагогічного досвіду, потреб у педагогічній освіті.
Зміст і послідовність практики визначається навчальними планами та програмами.
Базами для проходження навчально-виробничої практики здобувачів освіти коледжу є заклади освіти:
- Красноградський ліцей № 1 ім. О.І. Копиленка Красноградської міської ради Харківської області
- Красноградський ліцей № 2 Красноградської міської ради Харківської області
- Красноградський ліцей № 3 Красноградської міської ради Харківської області
- Красноградський ліцей № 4 Красноградської міської ради Харківської області (опорний заклад)
- Красноградський ліцей № 5 Красноградської міської ради Харківської області
- Комунальний заклад «Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області»
- Піщанська гімназія Красноградської міської ради Харківської області
- Красноградський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 2 Красноградської міської ради Харківської області
- Красноградський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 5 Красноградської міської ради Харківської області
- Красноградський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 17 Красноградської міської ради Харківської області
- Красноградський ЗДО №3 Красноградської міської ради Харківської області
- Піщанський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області та інші заклади освіти.
Угоди, укладені з керівниками цих установ, дозволяють забезпечити проходження практики здобувачів освіти-практикантів у кращих педагогів, оптимально використовувати у підготовці майбутніх фахівців навчально-методичні, інформаційні ресурси базових закладів.
У коледжі проводяться настановні конференції та інструктивні наради до кожного виду педагогічної практики, а за підсумками практики – науково-практичні конференції, куди запрошуються педагогічні працівники закладів освіти міста та району.
Налагоджена чітка система організації усіх видів практики, яка сприяє планомірній адаптації здобувачів фахової передвищої освіти до професійної діяльності.